Hyväksyisitkö sinä
että miehesi lomailee yksin Lapissa ja aina reissujen jälkeen viesteilee tekstareilla ja sähköpostitse bongaamiensa naisten kanssa.
Minä en hyväksy. Mies sanoo, että se on normaalia ja minä en sitä vain mustasukkaisuudeltani ymmärrä.
Eilen paljastui taas tällainen sähköpostiviesteily miehen ja jonkun naisen välillä. Voi helvetti. Olen niin katkera, väsynyt ja hermoromahduksen partaalla.
Miehen mielestä on normaalia antaa sähköpostiosoitteensa esim. tansseissa naisille.
Kommentit (11)
Olisko hänen mielestään muuten ihan ok, että säkin teet noin?
Olen aivan rikki. Mies keksii koko ajan uusia tapoja ottaa yhteyksiä naisiin, jopa työnsä kautta alkaa naisasiakkaat laittamaan tekstiviestejä kotiin. En voi luottaa ja kyseessä on jo yli 50 -vuotias mies. Patologinen valehtelija, sairas ja mitä vielä....
En voi luottaa pätkääkään. Vuosi sitten jäi kiinni useista naisista yhtäaikaa. Otin yhteyttä kaikkiin ko. naisiin ja kenelläkään ei ollut mitään aavustustakaan perheestä. Oli esittänyt poikamiestä. Kaikki naiset olivat hyvin järkyttyneitä, kun olivat tietämättään " sekaantuneet" perheelliseen mieheen. Olen selvitellyt asiaa perheneuvojan pakeilla ja heidän mielestään mieheni on sairas ja tarvitsisi pitkäaikaista terapiaa. Ongelma vain on siinä, että häntä ei sinne saa. Ja voi kun tietäisitte kuinka katalasti ja ovelasti toimivasta miehestä on kysymys. Kaikki tuttavamme ja sukulaisemme aina kadehtivat minua, kuinka ihana, hellä, kohtelias, rakastava ja mitä vielä mies minulla onkaan.
Vierailija:
Olen aivan rikki. Mies keksii koko ajan uusia tapoja ottaa yhteyksiä naisiin, jopa työnsä kautta alkaa naisasiakkaat laittamaan tekstiviestejä kotiin. En voi luottaa ja kyseessä on jo yli 50 -vuotias mies. Patologinen valehtelija, sairas ja mitä vielä....
En voi luottaa pätkääkään. Vuosi sitten jäi kiinni useista naisista yhtäaikaa. Otin yhteyttä kaikkiin ko. naisiin ja kenelläkään ei ollut mitään aavustustakaan perheestä. Oli esittänyt poikamiestä. Kaikki naiset olivat hyvin järkyttyneitä, kun olivat tietämättään " sekaantuneet" perheelliseen mieheen. Olen selvitellyt asiaa perheneuvojan pakeilla ja heidän mielestään mieheni on sairas ja tarvitsisi pitkäaikaista terapiaa. Ongelma vain on siinä, että häntä ei sinne saa. Ja voi kun tietäisitte kuinka katalasti ja ovelasti toimivasta miehestä on kysymys. Kaikki tuttavamme ja sukulaisemme aina kadehtivat minua, kuinka ihana, hellä, kohtelias, rakastava ja mitä vielä mies minulla onkaan.
ja niin tietää miehesikin. Mitä asiaa hänellä voisi näille naisille olla?
Sinulla on ne kaksi kuuluisaa vaihtoehtoa.
Nytkin mies sanoo, että hän ei toimi normaalisti ja pyytää unohtamaan ja antamaan anteeksi. Aina lupaa lopettaa touhunsa ja sanoo, että minä olen yksi ja ainoa. On hellä jne. Ja taas vähän päästä olemme tässä samassa pisteessä.
heitä ukko helvettiin. On niitä helliä ja mukaviakin miehiä, jotka eivät harrasta näitä surullisen kuuluisia " laskettelu" lomia. Surullista.
No ei todellakaan oo. Voihan sitä ihmisten kaa jutella lomalla. Mut jälkeenpäin ei kyl tarvihe pitää yhteyttä. Itse en hyväksyisi missään muodossa. Jos kerta haluaa pitää yhteyttä näytä ovea.
mutta kumpikaan teistä ei ole normaali.
Mies ei tule muuttumaan kun sinä et häntä siihen pakota. Jos aina vaan ymmärrät ja hyväksyt, annat anteeksi ja jatkat niin miksi mies siitä muuttuisi?
Oletko itse niin läjeisriippuvainen ettet uskalla lähteä. Mä en voi käsittää miten jatkat siinä miehessä roikkumista vaikka hän vain tuhoaa sinua pala kerrallaan?
Kuten joku sanoi sinulla on 2 vaihtoehtoa: joko lähdet tai sitten hyväksyt tilanteen.
eilen illalla " rakas" mieheni änkesi viereeni kaiken tapahtuman jälkeen. Halaili ja hellitteli ja sanoi, että mikään ei ole niin pahasti kuin minä luulen. Myönsi tehneensä väärin, mutta..... ja kaiken päälle olisi halunnut vielä seksiä. Huh!
Kaiken tarkoituksenahan on vain hellitellä minua, että pattitilanne kotona menisi ohi ja hän voisi jatkaa juttujaan...
Moni kysyi, miksen jätä häntä. Vastauksena on, että rakastan häntä ja olen joka kerta toivonut ja olettanut, että nyt kaikki muuttuu paremmaksi. Niin ja sitten meillä on lapsi ja uusi talo, josta yhteiset velat jne. jne.
Päätös en kuitenkaan ole vielä tehnyt, lähdenkö vai jäänkö?
Saat itsekunnioituksen takaisin. Se on vaikeaa velkojen ja muun kanssa, mutta oikea ratkaisu. Taidat tietää sen itsekin. Kenenkään naisen ei pitäisi elää elämäänsä miehen ehdoilla.
Voit vain kuvitella mitä se on niitten naisten kanssa siellä tehnyt.
Miksi pitää mailata muiden naisten kanssa jos itsellä on vaimo??
Ystävät ovat erikseen mutta jostain lapin reissulta bongatut misut on ihan eri asia!!
JSSAP!