Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaako menkat yleensä raskauden ja imetyksen jälkeen heti säännöllisinä?

Vierailija
27.03.2007 |

Eli sit kun ekat tulee niin tuleeko seuraavat normaalisti vai onko kierto yleensä aluksi sekaisin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapsia kolme. Ennen ensimmäistä raskautta kuukautiset alkoi tasan 28 vuorokauden välein n. klo 14.

Vierailija
2/6 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulle säännöllisyys tarkoittaa sitä, että ne tulee aina 28 - 33 päivän välein. Eli tollanen toleranssi on mulle säännöllisyyttä. Jos kellontarkasti pitäis tietää, niin sit ne ei oo ollu säännölliset vielä ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin imetyksen 5kk sitten ja olen syönyt alusta alkaen Cerezette minipillereitä.

Vierailija
4/6 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen imetyksestä huolimatta, ja melko säännöllisesti, toisilla kestää siihen että imetys loppuu kokonaan.

Vierailija
5/6 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkästään menkkojen alkamisaika voi heittää vuodella, niin tottakai se säännöllisyyskin. Äidin ikäkin vaikuttaa, tätini esim. meni iltatähtensä jälkeen imetyksestä suoraan menopaussiin!

Vierailija
6/6 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nyt 9 kk ja menkat olleet nyt 2 kertaa. Ekan kierron pituudesta ti luonnollisesti tietoa, toinen oli 33 päivää, ja nyt mennään kp 32 eikä tietoakaan menkoista (yleensä menkkaoireet alkaa n. viikko ennen menkkoja). Eli luultavasti kierrosta tulee n. 40 päivää tai yli. No, en valita, koska mitä harvemmin menkat sen parempi (ainakin vielä tässä vaiheessa, kun toisen lapsen yritys ajankohtaista vasta n. vuoden päästä).