Lue keskustelun säännöt.
Montako % käytettyjen rattaiden alkup. hinnasta kannattaa maksaa?
24.01.2007 |
Eli jos rattaat maksaneet noin 350 uutena, paljonko maksaisitte käytettynä? Kaikkihan sanoo, että on " vähän käytetyt" , mitä se sitten kenellekin tarkoittaa? Onko puolet jo liikaa?
Kommentit (3)
Jos olleet vain yhdellä lapsella ja hyvässä kunnossa, niin puolet alkuperäisestä hinnasta ihan ok.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toki hinta riippuu vaunujen mallista ja iästä ja siitä, miten kauhtuneet ja kuluneet ne ovat.
Mutta 50 egeä taitaisi olla lähempänä oikeaa hintaa.
se puolet olisi mielestäni jo maksimi mitä edes kehtaisin itsekkään pyytää vaikka vaunut olisivat olleet vain yhdellä käytössä. eriasia jos on käynyt niin kuin yhdelle naiselle oli käynyt että oli ostanut vaunut ja lapsi ei ollutkaan sitten yhtään tykännyt olla vaunuissa. myi ne siis kerran pari käytettyinä. niistä olisin voinut maksaa jo lähes täyden hinnan