Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Suurin haaveesi?
13.12.2006 |
Yksi haave vain. Ja uskotko sen joskus toteutuvan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Teinistä asti olen haaveillut joskus adoptoivani. Kiinasta tytön. Vaikka tietysti muualtakin mielelläni adoptoisin.
Nyt viimeiset pari vuotta olen miettinyt tätä usein ja miehen kanssakin juteltu.
Mutta pahoin pelkään että jää vain haaveeksi.
Lähinnä sen takia että on niin hirveän kallista. Jos olisi vain minusta kiinni mutta mieheni ei ymmärrä miksi pitäisi säästää adoptioon vaikka voimme saada biologisiakin lapsia. Ja ymmärrän hyvin hänen kantansakkin.