Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kammoaako muiden 2-3v " kökköjä" ?

Vierailija
15.01.2007 |

Meidän kohta 3v poika on toodella hassu :) Jogurteista hän syö pelkästään banaanijogurttia, koska siinä ei ole hedelmän palasia. Muita hän ei syö, koska niissä on " kökköjä" . Samoin jos lihapullissa on sipulinpalasia, niin hän ei syö, koska on " kökköjä" . Jnejne. Hänelle tulee aina oikein inhon ilme naamalle, kun suuhun sattuu joku " kökkö" . Muita samanlaisia lapsia`?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en antanut tilaisuutta moiseen nirsoiluun, ts. jos kökköjugurtti tai kökköiset lihapullat eivät kelvanneet niin sitten oltiin ilman. Meni ohi noin viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme