pehmolelujen ohjeita kaivataan!
olisko antaa vaikka linkkiä mistä löytäisin ohjeita pehmolelujen tekoon? google antaa tuloksena vain blogeja joissa on valmiita leluja ilman ohjeita. help?
Kommentit (14)
olis lankaa yllin kyllin ja paljon, paljon aikaa :0)
ihan tää ompelujakso menossa. Että ei virkata. Ommellaan.
Kirkkonummen käsityömaikka
Itse olen joskus virkannut käärmeen. Tee siitä vaan tarpeeks tiivis,
Terveisin, KÄsityöope (pätevä) Kirkkonummelta
ei sitten virkata vaan ommellaan..
voinko virkata nelosen koukulla? vai pitäiskö vieläkin pienemmällä? entä jos teen siihen pötkylään vuorin, silloinhan täytteet eivät karkaile?
ja vielä yksi kysymys: onko tuollainen käärme vauvalle hyvä lelu?
on ompelujakso menossa. Koukut ja langat pois ja vähä sassiin tai lähetään reksin kansliaan. Mikä näitä nykynuoria vaivaa?
Se kun kumminki työntää sen suuhunsa. Vuori on hyvä idea, eipähän tuu täytteet ulos.
T: se epäpätevä
se käsittääkseni sopii hyvin leluihin, vai mitä?
yrittää mielistellä oppilaita antamalla heille vapauden virkata vaikka meillä on ompelujakso.
Vittu, nyt ommellaan eikä virkata. Onko se niin vaikeaa käsittää?
Pätevä ope
Taitaa opelta puuttua auktoriteetti, kun oppilaat hyppii silmille.
http :// www. knittingpatterncentral. com/directory/animals. php
Leikkaa kaksi samanmuotoista pötkylää vihreästä huovasta. Laita väliin vähän pumpulia ja ompele kiinni. Piirrä silmät ja muut.
Hieno käärme on valmis.
Terveisin, käsityönope Kirkkonummelta