Lue keskustelun säännöt.
Onko Lontoon / lähialuueen au paireja vuosimallia 95-96 kuulolla?
15.01.2007 |
Katselin viikonloppuna vanhoja valokuvia ja tosi nostalginen olohan niistä tuli!
T: Eräs Wimbledonista
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla