Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Pitäis olla juoppo ja sossun asiakas.
28.01.2007 |
Tässä kunnassa ei saa aikoja terveyskeskukseen, kun " voi voi meillä on näitä humalaisia täällä viikonloppuisin." Ajetaan siis sairaan alla kaksivuotiaan kanssa 120 kilometrin päässä olevalle yksityiselle lääkärille.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa