Lue keskustelun säännöt.
Mielipiteitä meiän tytsyn nimestä HILLA TUULIA?
Kommentit (3)
Ylä-asteella oli samalla luokalla tyttö nimeltä Hilla ja se oli todella kaunis ja hyvä kaikessa! Kateeksi kävi, siksi nimi musta kaunis kun tää ihminenkin oli nätti(ulkoa ja sisältä)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aivan IHASTUTTAVA nimi! You go girl!
paremmin meidän sukunimeen sopivaksi. Raikas (lakat nam), omaperäinen ja lämmin nimi.