Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millainen on joulu fiiliksesi?
11.12.2006 |
Siis onko sitä ollenkaan vai ei?
Itselläni ei ole ja se taas johtuu ihan näistä ilmoista, ei sitä paljon joulua ajattele kun vettä sataa joka päivä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Joulu tulee, mahtavaa! Tietty olisi parempi, jos olisi lunta, mutta nyt ainakin ulkovalot näkyy ihanasti. Olen jo leiponut torttuja, ostanut kinkun ja osan lahjoista. Eilen tein kukka-asetelmia. Noh, minä olenkin jouluhöpsö :)