Lue keskustelun säännöt.
Psykologi! Hjälp mej!
26.01.2007 |
Mitä tehdä, kun liiallinen perfektionismi ja työuupuneiden vanhempien antama pelottava esimerkki aiheuttavat mulle isoja ongelmia selviytyä työelämässä. Mulla ei ole enää varaa terapiaan, miten voisi itse selvitä tästä?! Yritänkö pärjätä (rauhoittavilla) lääkkeillä vai mitä kannattaisi kokeilla?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aina breikin jälkeen samat ongelmat tulee uudestaan ja uuudestaan ja uudestaan. Nyt äitiyslomalla ja hoitovapaalla onkin ollut niin ihanaa, kun elämä ei ole jatkuvaa ahdistusta. Hoitovapaalla olen viettänyt ekat " normaalit" vuodet pitkään, piiiiiiiiiiiitkään aikaan.