Lue keskustelun säännöt.
JEE, mä sain töitä! Tosin kahdeksi päiväksi vain, mutta onhan sekin jotain :-)
Kommentit (2)
Tuolla asenteella pääsee pitkälle, pidä se :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänTuolla asenteella pääsee pitkälle, pidä se :)
onnea ja hatunnosto että jaksat iloita paristakin päivästä, harvinaista :)!