Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllähän aamulehtikin julkaisi Putaansuun kuvan!

Vierailija
24.05.2006 |

Siis onkos tätä puitu täällä vielä...



Aamulehdessä oli muistaakseni eilen pieni juttu, missä kerrottiin että Lordin toivomuksista huolimatta Bild-lehti julkaisi Putaansuun kuvan. Ja siinä oli sitten kuva siitä Bild-lehden etusivusta jossa (vanha) kuva oli.



Pitäiskö sitten perua Aamulehti tämän takia, kun ihmiset on seiskojaankin peruutelleet :) Jos seiskassa kerran oli myös joku vanha kuva, niin ei Aamulehti mun mielestä ole yhtään parempi tässä asiassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei seiskaa, seiska on kakka-lehti ja siksihän just ihmiset (tolleroiset) sitä ostaa kun muiden sonta kiinnostaa.. seiska on omalla tasollaan, omassa elementissään. seiska on seiska, ettekö aiemmin tajunnu että se sonta saattaa " satuttaa" useampiakin siihen lehteen joutuneita? ja te tilaatte ja janoatte lisää.

Vierailija
2/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukapa ostaa seiskaa jos siinä on samat jutut ku hesarissa? lopettakaa se ostaminen niin ei tule teidän loortiloille kyynel simmuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan vain mieleen, että miks just se seiska laitetaan boikottiin. Varsinkin kun se on jo ennestään tuollainen lehti, että julkaisee " salakuvia" yms tooooosi kiinnostavaa.

t. ap

Vierailija
4/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tulipahan vain mieleen, että miks just se seiska laitetaan boikottiin. Varsinkin kun se on jo ennestään tuollainen lehti, että julkaisee " salakuvia" yms tooooosi kiinnostavaa.

t. ap

Vierailija
5/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se tyhmin juttu siinä. Olis edes annettu ihmisille mahdollisuus olla näkemättä tätä kuvaa. Maailman typerin selitys, " kun tulee julki joskus kuitenkin" . Niin sitten laitetaan se mahd nopeasti etusivulle... Mä peruin tilauksen, ja tämän takia! Tämä oli se viimeinen naula arkkuun;)

Vierailija
6/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että kuva oli etukannessa. On se toki jo vähän eri asia kuin pieni kuva jonkun sisäsivun reunassa.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi