Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä kuulu paheksuntaanne tänne asti :D

Vierailija
14.05.2006 |

Lähdetään nimittäin äitienpäivälounaalle Mäkkäriin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mummoloissa käydään.

Vierailija
2/5 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elokuviin ja syödään poppareita. illalla lisää rinsessakakkua vielä päälle ja suklaakeksejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupalaksi sain kakkua ja kahvia, on vaihtanut 1-vuotiaan vaipat ja sain nukkua niin kauan kuin halusin. Ihanaa olispa äitienpäivä useammin! Hese tai Mäkki ei ole huono ratkaisu, pääasia että äiti pääsee helpolla=)

Vierailija
4/5 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut todella rento ja ihana päivä. Käytiin Mäkkärin päälle kävelyllä ja nukutettiin lapsi samalla vaunuihin. (reilu 2v) Kotona olen sitten katsellut Ihmeiden aikaa ja kun lapsi jossain vaiheessa heräsi, tuli hän vielä tunniksi viereeni koisimaan lisää :)



Hyvää äitienpäivää kaikille!!!



AP

Vierailija
5/5 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoa joka oli " pynttäytyny" olin minä... =D harvoin pääsee mihinkään niin pitää sitä sen verran laittautua...mut muuten meillä ihan normaali päivä, mies lähti iltavuoroon töihin ja me lasten kanssa kotona löhötään... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi