Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut vieraana täydellisissä, ihanissa, kauniissa, liikuttavissa häissä?

Vierailija
08.05.2006 |

Kuvaile vihkimistä, hääjärjestelyjä ja juhlan tunnelmaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalla oli kaikki sukulaiset (meillä varsinkin iso suku), kyseessä oli serkkuni häät.. morsian oli kaunis ja sulhanen komea kun mikä! ja hyvät jatkot oli vielä kaiken lisäksi.. =D



vajaa vuosi siitä he erosivat... =/ silloin tuntui jotenkin niin huijatulta ja harhaan johdetulta! heh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän