Lue keskustelun säännöt.
Oletko ollut vieraana täydellisissä, ihanissa, kauniissa, liikuttavissa häissä?
08.05.2006 |
Kuvaile vihkimistä, hääjärjestelyjä ja juhlan tunnelmaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
paikalla oli kaikki sukulaiset (meillä varsinkin iso suku), kyseessä oli serkkuni häät.. morsian oli kaunis ja sulhanen komea kun mikä! ja hyvät jatkot oli vielä kaiken lisäksi.. =D
vajaa vuosi siitä he erosivat... =/ silloin tuntui jotenkin niin huijatulta ja harhaan johdetulta! heh!