Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
vuoden - puoltoista vuotiaan lapsen äidit
08.05.2006 |
mitä sie olet mieltä jos lapsellenne annettas ruoaks hoidossa esim. kaupan hampurilaisia pelkästään.
Jos lapsenne olis pph hoidossa
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ppph ei varmasti mainosta ruokalistaansa vanhemmille. Haastaisin hoitajan oikeuteen. Ei kuulu tuon ikäisten ruokavalioon vielä hampurilaiset edes kokeilumielessä.
Taidan kärrätä oman muksuni päiväkotiin. Ruokalistat taitavat olla hieman älykkäämmin laadittuja.
Kuinka hyvin lasten vanhemmat tenttaavat pph:n ennen hoitopaikasta päättämistä? Eli onko tapana tehdä tupatarkastun, kysellä ruokaluista, ajanvietteistä ulkoiluineen? Kuinka yleistä on, että pph sievistelee ja totuus tulee esiin myöhemmin?
Alue: Aihe vapaa
käsittääkseni niillä on viralliset listat minkä mukaan pitää syöttää.