Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vuoden - puoltoista vuotiaan lapsen äidit

Vierailija
08.05.2006 |

mitä sie olet mieltä jos lapsellenne annettas ruoaks hoidossa esim. kaupan hampurilaisia pelkästään.



Jos lapsenne olis pph hoidossa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni niillä on viralliset listat minkä mukaan pitää syöttää.

Vierailija
2/4 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää oli niiden ruoka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ppph ei varmasti mainosta ruokalistaansa vanhemmille. Haastaisin hoitajan oikeuteen. Ei kuulu tuon ikäisten ruokavalioon vielä hampurilaiset edes kokeilumielessä.



Taidan kärrätä oman muksuni päiväkotiin. Ruokalistat taitavat olla hieman älykkäämmin laadittuja.

Vierailija
4/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvin lasten vanhemmat tenttaavat pph:n ennen hoitopaikasta päättämistä? Eli onko tapana tehdä tupatarkastun, kysellä ruokaluista, ajanvietteistä ulkoiluineen? Kuinka yleistä on, että pph sievistelee ja totuus tulee esiin myöhemmin?