Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Automatkalle esim. Norjaan/Ruotsiin/Saksaan lasten kanssa?

Vierailija
14.05.2006 |

Oletteko käyneet ja missä kävitte? Paljonko paloi rahaa, minkä ikäiset lapset? :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneme kyllä laivalla ekaksi Ruotsiin ja 4-henkinen perhe autolla maksaa aika usein n.200e jos ei ole alennuksia tai pisteitä.

Bensaa kuluu pari tankillista ja kaikki ostokset ym eli aika paljon varsinkin Norjassa..

Vierailija
2/2 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme etelä-lapissa, joten matkasta ei tulisi kamalan pitkää.. Entäs onko kukaan matkannut Tukholmaan, missä kannattais yöpyä matkan varrella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän