Lue keskustelun säännöt.
Automatkalle esim. Norjaan/Ruotsiin/Saksaan lasten kanssa?
14.05.2006 |
Oletteko käyneet ja missä kävitte? Paljonko paloi rahaa, minkä ikäiset lapset? :)
Kommentit (2)
Asumme etelä-lapissa, joten matkasta ei tulisi kamalan pitkää.. Entäs onko kukaan matkannut Tukholmaan, missä kannattais yöpyä matkan varrella?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meneme kyllä laivalla ekaksi Ruotsiin ja 4-henkinen perhe autolla maksaa aika usein n.200e jos ei ole alennuksia tai pisteitä.
Bensaa kuluu pari tankillista ja kaikki ostokset ym eli aika paljon varsinkin Norjassa..