Lue keskustelun säännöt.
Päivän kevennys euroviisuista:)
19.05.2006 |
*Tositarina, sattunut vanhainkodissa. *
Kaksi iäkästä huonokuuloista ja -näköistä hiippakunnanvaihdosta odottavaa mummoa oli sattunut katsomaan euroveisujen karsintaa ja nähneet Lordin esityksen.
-Kivahan se on että Loirikin jaksaa vielä yrittää -Mutta kauhean näköiseksi se on itsensä kyllä ryypännyt!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla