Lue keskustelun säännöt.
Hitsit, uusi tyontekijani ei siivoa koskaan mitaan ylimaaraista, omat jalkensa vaan. Ei oikein voi valittaakaan kun ei kuulu toimenkuvaan. Edellinen siivoili oma-aloitteisesti
11.10.2006 |
silloin kun on hiljaista.
Pitäisikö minun muka nyt siivota ja poistua vauva-palstalta :/?
Kommentit (2)
niin miksi pitäisi siivota ? Omat jälkensä kun siivoaa niin sehän on hyvä juttu. Firmoissa bruukataan pitää siivoojaa siivoushommissa.
Tai sitten nostat palkkaa ja muutatte työnkuvaa niin että siihen sisältyy siivoutehtävät. Tosin esimerkiksi konttorirotalle se voi olla vastenmielistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hanki siivooja. Tai lisää palkkaani niin siivoan törkyisen puljusi. :)