Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittakaapas joku hyvä resepti talkooporukalle

Vierailija
26.09.2006 |

Meillä on talkoot lauantaina ja teen ruoan noin 10:lle hengelle. Laittakaa suosituin arkiruokareseptinne kehiin. Resepti sapuskasta, jota voisitte syödä lähes viikon putkeen. Jotain oikein herkullista siis.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmistaa mahdolliset allergiat yms. (esim. keliakia ja laktoosi-intoleranssi).

Vierailija
2/9 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jotain noista kakkosen luettelemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitto tietty vois tulla halvemmaksi, mutta kinkkukiusaus olisi ainakin täyttävä ja sitähän talkooporukka tarvii, nimittäin mahan täyteen :D



Peruna-sipulisekoitusta + kinkkusuikaleita sekaan kermaa ja päälle juustoa.



Peruna-sipulisekoituspussissa löytyy kans jotain ohjetta. :)

Vierailija
4/9 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitä pasta (mielellään kierrepastaa), ruskista kananpaloja.

Sitten ladot uunivuokaan pastaa, kanoja, koskenlaskijaa paloina ja mausteita maun mukaan. Päälle vielä kermaa.



Tosi hyvää, helppoa, vaivatonta ja maistuu kaikille.

Vierailija
5/9 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yvää.

Vierailija
6/9 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi huippuresepti, mutta vie jo 15 minuuttia, on lihapullat - 1 pussi sipulikeittoa, 400 gr jauhelihaa ja 1 tai 2 munaa - 10 hengelle pitää varmaan tehdä varmuuden vuoksi nelinkertainen annos, koska ovat niin hiton hyviä, että söisin sata jos jaksaisin. Ja perunamuusi + porkkanaraaste oheen. Ainoa mikä maksaa on toi jauheliha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


keitä pasta (mielellään kierrepastaa), ruskista kananpaloja.

Sitten ladot uunivuokaan pastaa, kanoja, koskenlaskijaa paloina ja mausteita maun mukaan. Päälle vielä kermaa.

Tosi hyvää, helppoa, vaivatonta ja maistuu kaikille.

Miksi kermaa jos on jo juustoa? Miksi juustoa, jos on jo kermaa?

Vierailija
8/9 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskenlaskija on sen verran tanakkaa, ettei pelkästään ole riittävä kastike laatikolle.

Jos taas laittaa pelkkää kermaa, ei ruoka maistu hyvälle juustolle.



Ohje on mun italialaisen vaihtariperheen äidin resepti. Tosin Brindisissä käytettiin jotain muuta slatejuustoa kuin Koskenlaskijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sen perunasipulisekoituksen lisäksi.



Mutta tuo jonkun laittama pastavuoka kuulosti herkulliselta, sitä taitaa olla meillä ruokana viikonloppuna tai ensi viikolla :-)