Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheen erosta

Vierailija
10.10.2006 |

Tiedän, tämä kuuluisi ehkä enemmän tuonne uusperheet palstalle, mutta kysyn nyt silti täältä.



Miten teillä on toimittu, mitä ajattelisitte miten toimia kun uusperheeseen tulee ero? Meillä uusperheyritelmä, joka kesti pari vuotta, mutta nyt olemme eroamassa. Lapsi on 3,5 v. ja mietinkin nyt missä määrin lapsen kannattaisi tavata tätä exääni? On kyllä kovin ihastunut " isäpuoleensa" (meillä ei käytännön syistä ollut mahdollista tavata juurikaan ilman lasta) ja ovat nähneet jatkuvasti toisiaan noin viitenä päivänä viikossa.



Mies kyllä haluaisi tavata lasta, itsestäkin tuntuu pahalta ajatella, että pitäisi eron myötä viedä lapselta isäpuoli, mutta sitten toisaalta kun lapsella on jo oma isä, jota tavata. Ja entä jos jonain päivänä tulee se lopullinen isäpuoli perheeseen (jota en kyllä nyt osaa edes ajatella, mutta eihän sitä koskaan tiedä). Siis miten teillä on toimittu, mikä on lapsen hyväksi...



Kiitos jo etukäteen vastauksista, ne tulevat todella tarpeeseen!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi