Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä isoin kämmen? Entäs jalka?

Vierailija
10.10.2006 |

Kämmen mitattuna keskisormesta (tai mikä onkaan sitten pisin sormesi) tuohon ranteen alkuosaan.

Ja jalka mitattuna pisimmästä varpaasta kantapäähän.



Mun kämmen on 17,5 cm (juu-u, iso naiseksi). Ja jalka on 25 cm.

Mulla on todella pitkät sormet ja varpaat. Esim. keskisormi on 7.5 cm pitkä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämmen näyttää olevan 18,7 cm, keskisormi 8,5 cm ja jalka 25-26 cm ( mittanauha loppui kesken :o) )

Vierailija
2/3 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta ja ulottuvuutta riittää näillä leipälapiolla :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kämmen 16,9 cm, keskisormi 7,5 cm ja jalka 21 cm.



Kädet ovat pieniluiset ja kapeat, jalat taas niin leveät, etten meinaa sopivia kenkiä löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi