Lue keskustelun säännöt.
Tyyne vai Hilima mummon mukaan?
Kommentit (5)
äänestän minäkin. Vaikka mummo olisikin ollut Hilima, niin pieni muunnos perintönimessä tuskin vie sitä perinnon arvoa: kaikki kyllä tietävät, keneltä nimi tulee
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitääkö pientä lasta oikeasti rankaista jollain TYYNELLÄ TAI HILIMALLA TAI EDES HILMALLA?????????? Olen melkein sanaton järkytyksestä......
Eivät ole kauniita nimiä minun mielestäni.
Pakko sanoa että lapselle kauheita. Tosin onhan ne mummotkin olleet lapsia mutta silti.....