Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kierteli eilen ovelta ovelle imurikauppiaat.

Vierailija
23.08.2006 |

Voi hyvä ihme, miten epätoivoinen pitää ihmisen olla, että hakeutuu imurikauppiaaksi. Puvut päällä, mestari ja ilmeisesti oppipoika.



Tunnetteko ketään, joka tekisi ovelta ovelle -myyjän työtä? Mä olin luullut, että se on jo katoavaa kansanperinnettä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä henkilökohtaisesti ketään kulkukauppiasta tunne, mutta hatunnosto heille! Nyky aikana on sen verran vaarallista kierrellä tuosta noin vain ovelta ovelle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi