Lue keskustelun säännöt.
Täällä kierteli eilen ovelta ovelle imurikauppiaat.
23.08.2006 |
Voi hyvä ihme, miten epätoivoinen pitää ihmisen olla, että hakeutuu imurikauppiaaksi. Puvut päällä, mestari ja ilmeisesti oppipoika.
Tunnetteko ketään, joka tekisi ovelta ovelle -myyjän työtä? Mä olin luullut, että se on jo katoavaa kansanperinnettä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse en kyllä henkilökohtaisesti ketään kulkukauppiasta tunne, mutta hatunnosto heille! Nyky aikana on sen verran vaarallista kierrellä tuosta noin vain ovelta ovelle..