Lue keskustelun säännöt.
Hölmö ja turhamainen aloitus
19.05.2006 |
Röntgenkuvassa näkyi että pojalle on tulossa ihan järisyttävän isot etuhampaat... Siis tosi kamalan kokoiset... Hammashoitajakin tuntui hämmästyvän. Eli kun ne sieltä kasvaa, tuleeko ne tosiaan olemaan tollaiset jätit, vai valehteleeko kuva?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun ovat sitä kokoa sitten jatkuvasti.. eli eiköhän niistä tule sopivat kun pääkin kasvaa sit. :o
Tarkoitatko ettei ikinä kasva rautahampaita??