Mitä mieltä olette Finnairin aikomuksesta vähentää lähes 700 työntekijää?
Kommentit (7)
ja tästä ei ole kauhean pitkää aikaa
Vierailija:
ja tästä ei ole kauhean pitkää aikaa
Terveisin eräs, jolla lähisukulainen finskillä töissä.
Ja todellakaan noita lippuja ei jaeta kenellekkään kummin kaimalle. Olet vaan kateellinen kun et tiedä lippusäännöistä mitään.
t: täydet ikälisät omaava Finnairilainen
t. finnairilaisen serkku ja onhan tuo omat vanhemmat aika " kaukainen" sukulainen tuollaista etua ajatellessa
Vierailija:
t. finnairilaisen serkku ja onhan tuo omat vanhemmat aika " kaukainen" sukulainen tuollaista etua ajatellessa
Ja kyllä se niin on myös, että jotkut tuollaiset liput eivät minkään yhtiön taloutta kaada. Syyt ovat täysin muualla.
Väärin on se, että niska limassa oikeaa työtä tekevät saavat fudut, kun mahonkipöytien äärellä on töpeksitty.
Uuden toimitusjohtajan soisi osoittaa taitavuutensa toisella tavalla. Oikeaa taitoa johtamiseen osoittaa se, että pystyy säilyttämään ihmisten työpaikat. Saneeraaminen on taitamatonta ja laiskaa puuhaa.
matkustellut enemmän ja vähemmän. Ja aiheesta _tiedän_
Tietty jos matkakumppaniksi olet serkkusi rekisteröinyt sinkkuna ollessasi niin on voinut 12 kk ajan niitä ostella. Mutta nistä maksetaankin aika kova vero.
Et todellakaan tunne asiaa, sen huomaa.
Vierailija:
t. finnairilaisen serkku ja onhan tuo omat vanhemmat aika " kaukainen" sukulainen tuollaista etua ajatellessa
Mutta muutenhan Finnair vain noudattaa nykyistä maan tapaa: johto epäonnistuu tehtävässään ja duunariväki saa kenkää.