Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ja taas mannet pakkas kaupan parkkipaikalla
07.05.2006 |
lapsensa apukuskin paikalla olevan naisen syliin ilman minkään maailman turvalaitteita. Eikö nyt poliisit jo puutu tuohon, kun on se turvaistuinpakkokin ?!
Kommentit (2)
Siis yleensä nuo ajavat volvon/mersun/nissanin/hiasen suoraan oven eteen ja parkkeeraavat siihen, ei ne mistään parkkipaikoista perusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Odotan satoja sakkolappuja heille, mut hei fatta betalar!