Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on paras tee?

Vierailija
24.05.2006 |

Minusta paras on Victorian omena-kaneli. :9

Tottakai ihan perus-Lipton on kans hyvä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepussi.fi - verkkokaupasta

saa hyvää ja korkealaatuista irtoteetä. Osoite on www.teepussi.fi .Oma suosikkini on maustamaton vihreä Gunpowder Temple of Heaven -luomutee Kiinasta.

http://veistrom.fi/fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=65&category_id=3

Vierailija
2/7 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tran Earl Grey on loisteliasta ja ekslusiivista premium-luokan teetä, yksinmyynniissä ainoastaan Prismoissa ja muissa S-ryhmän kaupoissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

victorian mustaherukka, koska on poliittisesti korrektia!

Vierailija
4/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sieltä on ihan hyviä.

Vierailija
5/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus Earl Grey ja Earl Grey -variaatiot.



English Breakfastkin hyvä. Tykkään klassisista.



Hedelmä- ja marjateet on pahimpia.

Vierailija
6/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussiteet no thanks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista merkkiä, mutta tuossa on valikoima erilaisa pussitee-laatuja. Ihana! Twinigsin Earl Grey myös mun makuun.