Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
G: Mikä on paras tee?
24.05.2006 |
Minusta paras on Victorian omena-kaneli. :9
Tottakai ihan perus-Lipton on kans hyvä.
Kommentit (7)
X-tran Earl Grey on loisteliasta ja ekslusiivista premium-luokan teetä, yksinmyynniissä ainoastaan Prismoissa ja muissa S-ryhmän kaupoissa..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
perus Earl Grey ja Earl Grey -variaatiot.
English Breakfastkin hyvä. Tykkään klassisista.
Hedelmä- ja marjateet on pahimpia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En muista merkkiä, mutta tuossa on valikoima erilaisa pussitee-laatuja. Ihana! Twinigsin Earl Grey myös mun makuun.
Alue: Aihe vapaa
Teepussi.fi - verkkokaupasta
saa hyvää ja korkealaatuista irtoteetä. Osoite on www.teepussi.fi .Oma suosikkini on maustamaton vihreä Gunpowder Temple of Heaven -luomutee Kiinasta.
http://veistrom.fi/fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=65&category_id=3