Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä nimestä Ronja Aada Aleksandra?
07.05.2006 |
Sukunimi suomalainen, paljon etuvokaaleja sekä r&s.
Kommentit (6)
Ja minä myös pidän tosissaan Ronjasta, olen jo 15-vuotiaana päättänyt että jos joskus saan tytön niin siitä tulee Ronja:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli siis vaihda eka tai kaksi viimeistä edes hieman samaan tyyliin olevaksi
Muuten kaikki nimet kyllä kivoja erikseen
Ehdottaisin Ronja Aada Aronia
Aronia on lempikasvini ja harvinainen nimi jota olen täällä kerran aiemminkin ehdottanut. Tällä hetkellä näköjään vain 7 rekisterissä.
Aada on ihan nätti.
Aleksandra... no, itse en laittaisi sitä nimeksi.
Alue: Aihe vapaa
Minusta Aronia sitoisi kyllä kivasti Ronja nimen ja nimi kuulostaisi yhtenäiseltä.