Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Narnia, voiko eskarilainen katsoa sen?
24.05.2006 |
Minusta ei! Katsoin itse tuon elokuvan ja mielestäni miekalla lävistäminen ei ole sopivaa katsottavaa kenellekkään, varsinkaan lapsille... K11 siinä on joten minusta sitä pitäisi noudattaa! Mutta ihmetystä ja kritiikkiä vaan sain kun en antanut lapseni sitä katsoa :( Kun tuttujen lapset saivat katsoa sen.
Kommentit (2)
Ihmetyttää kyllä kovin tämä nykyaika? Kohta lapset saa katsoa varmaan mitä vain? Ei muka vaikuta lapseen mitenkään, lapsi ei muka pelkää mitään jne.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
meidän kohta 10 vuotias tyttömme kyllä sen katsoi, tykkäsi siitä kovasti eikä jäänyt mitään " traumoja" .