Lue keskustelun säännöt.
Plussasin!
09.10.2006 |
Ihan olen täällä pöllähtäneenä.. Ollut heikkoa oloa ja päätin, että teenpä raskaustestin ja kaksi viiva siihen ilmestyi! Ollaan yritetty lasta niin kauan, että en oikeastaan enään uskonut tätä päivää kokevani.
Jos kaikki sujuu hyvin niin meille tulee kesävauva!
Kommentit (3)
haamua olen saanut, joten en vielä uskalla riemuita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aika mahtavaa =)
Onnea myös sulle joka kanssa olet raskaana!
ap
t. myös pöllämystynyt kesävauvan odottaja :-)