Lue keskustelun säännöt.
olenkohan raskaana?
25.09.2006 |
söin vähän aikaa sitten primolut kuurin, koska menkat eivät loppuneet. tyhjennys vuoto 9-11pv. siitä 5pv ilman yhdyntää mutta nyt muutaman päivän väsyttänyt ihan kauheasti. jotkin hajut saavat aikaan pienen kuvotuksen. muutenkin vähän " jännä" olo... raskaan vai jotain muuta?? ensi viikolla pitäisi kuukatisten taas tulla... jännittää...
Kommentit (2)
" oireet" kestänyt vasta muutaman päivä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
miten voisit nyt jo raskausoireilla?