Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko saanut lottovoittoviestejä sähköpostiisi?
13.05.2006 |
Onko niissä mukana virus vai mitä lähettäjät niillä hakevat?
Siis kun on näitä,että (englanniksi lukee)olet voittanut 30 000e ja lähettäjä on muka joku Englannin lottotoimisto ja sähöposti,johon pitäisi ottaa yhteyttä on jokuu yahoo-loppuinen...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Yksi tarkoitus virusten levittämisen lisäksi kai voi olla, että sen 30 000 euron saamiseksi pitäisi muka maksaa ensin jotain veroja tms. Eli rahan huijausta.