Miten saatte lapselle Osmosalin alas?!
Lapsi on 1v10kk ja ei millään joisi moista litkua, mutta kun ois vähän pakko saada edes jonkin verran juotettua.
Kommentit (6)
Lantrattiin sitä maitoon ja aluksi 20ml osmosalia ja 80ml maitoa ja pikkuhiljaa nostettiin osmosalin määrää. Meni hyvin alas.
ruiskulla annoin ja sain menenmään. onneksi.
mikään, ei mehut, ei maidot - saati sitten ruoka.
Kuivettuminen uhkasi ja teimme Osmosalia päivän annoksen jääkaappiin ja sitten puolentunnin välein pakkotruuttasimme ruiskulla pari annosta suuhun. Kivaa ei ollut, mutta eipä tarvinnut viedä osastolle tiputukseen.
Se ei aja välttämättä samaa tarkoitusta, jos sen lantraa.
En tiedä kuinka terveellistä, mutta pääaisa että lapsi joi ja vähän söikin.
Meillä meni se 1/2litraa mehun seassa.." raakana" ei olisi tyttö ikinä juonut.
Myös maitoon tai velliin voi sekoittaa.