Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Soriksen rosis
29.09.2006 |
Onko kenestäkään muusta epäreilua, että Sorde on päässyt käymään ulkona talosta kesken kaiken - ulkomaailmasta eristykissä oleminen kun on se pointti??
Vaikkei kuulusteluissa käynti mikään huvireissu olekaan, on se silti käynti talon ulkopuolella.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ku jutun juoni on nimenomaan siinä että ollaan siellä samojen seinien sisällä samojen ihmisten kanssa kokoajan.
Alue: Aihe vapaa
Miettikääs nyt vähän asioille tärkeysjärjestystä.