Lue keskustelun säännöt.
Lapsi (1v5kk) tehnyt puurolakon. Onko tästä enää paluuta vai
Kommentit (4)
sitä ennen kelpasivat hienosti. Kuuluu ikään, että jo hiukan tulee ns. omaa tahtoa mitä haluaa syödä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Poika teki tuossa alle 2v puurolakon. Nyt 2v se syö taas halulla puurojakin.
Kokeile muutaman viikon/kk kuluttua uudestaan, ja maistuu taas:)
Anna välillä muroja.
Kyllä se lapsi syö sitä mitä annetaan, sinä se aikuinen olet.