Lue keskustelun säännöt.
Miksi eronneet / yht kuvittelee että uus puoliso haluaa ryhtyä isä/äitipuoleksi?
07.05.2006 |
Ei kai niistä puolison lapsista ole pakko alkaa huolehtimaan vaan edelleen ne lapsen biologiset vanhemmat on vastuussa!?
Mua oikein ärsyttää kun jotkut kaverini ovat päätyneet äitipuoliksi ja ottavat sen roolin niin kovin vakavasti ettei biologiselle isälle anneta mahdollisuutta olla lapsensa kanssa ihan rauhassa kaksistaan ollenkaan.
Kommentit (2)
Vastuulla tarkoitan elättämistä (olisi hankalaa jos täytyisi nimikoida jääkaapissa kaikki) ja kasvatusvastuuta.
Isommat hankinnat pyrin hoitamaan itse, mutta mies haluaa niihin osallistua (jo nyt vaikka emme asu yhdessä).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija: