Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te laihduttajat otatte kahvin kera?

Vierailija
18.08.2006 |

Juon paljon kahvia ja tavaksi on tullut napsia keksejä ellei ole pullaa tai kuivakakkua tmv. Miten tästä tavasta pääsee eroon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä siihen oppii kun haluaa.



Mä en ole vuosiin syönyt mitään makeita kahvini kanssa. Ei tee edes mieli.

Joskus töissä saatan leipää syödä.

Vierailija
2/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tummaa suklaata, marjarahkaa, pähkinöitä tai juustoleipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä leivon muffinsseja, joihin ei tule valkoista vehnäjauhoa ja sokerina on hedelmäsokeri.

Tai teen vieraille esim. juustokakun.



Vierailija
4/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa vaan totutella siihen, että juon kahvin ilman herkkuja. Jos olet tosissasi laihdutuksen ja uusien elämäntapojen kanssa, niin kyllä ne keksit ja kakut kannattaa jättää juhlapäiviin. Kova koulu, mutta kyllä siihen oppii. Kokemusta on. Yksi vaihtoehto on juoda kahvi välipalan yhteydessä, syöt voileipän (mielellään ruisleipä) ja vaikka omenan siihen lisukkeeksi. Ei sen välttämättä tarvitse olla makeaa.

Vierailija
5/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voisi sanoa että hyvinkin paljon.

Juon nimittäin kahvia aamulla sekä lounaan jälkeen.



En kylläkään laske itseäni laihduttajaksi, vaikka yritänkin päästä muutamasta liikakilosta eroon. Kai sitten olen laihduttaja :)



Tärkeintä tässä on mielestäni on muuttaa elämäntavat järkeviksi JA - vielä tärkeämpää - itselle mahdollisiksi hyväksy. Kaksi lämmintä ateriaa on elinehto sille, että saan pudotettua painoani. Muuten illalla iskee älytön nälkä ja silloin syön kaiken mitä kaapista löydän: karkkia, keksejä, juustoa...

Jumppaa tv:tä katsellessa, jotta lihakset eivät surkastu. Lenkkeilyä jos lapsilta ja epäsäännöllistä työtä tekevältä mieheltä aikaa liikenee mullekin.

Jos joskus syön leivonnaista tai suklaata kahvin kanssa, niin ei siinä mitään. Kunhan siitä ei tule tapa.

Vierailija
6/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä EI herkutella päivittäin. Sellaiset jotka vääntävät näitä makeutusaineilla loihdittuja tekeleitään jaksavat tehdä niitä tasan niin kauan kuin kulloinenkin hokkuspokkuslaihiskuuri kestää.



Nämä " tosi tehoavat" kuurit pudottavat painoa jotka tulevat heti kuurin loputtua tuplana takaisin kun silloin " saa palkita itseään hyvästä suorituksesta" ja lopulta olet lihavampi kuin ennen kuuria.



Opi siihen että makeita mussutellaan vain juhlissa. Sielläkin pari keksiä eikä koko pakettia. Järki käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, jos on ylipainoa, jos joka päivä pitää saada kahvin kanssa herkkuja.

Vierailija
8/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräisiä kiloja vain pari (160 cm ja 58 kg), mutta tiukassa tuntuvat istuvan...