Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB: Heh, Sorella pelkaa etta kaikki talon miehet raiskaa sen jos silmansa ummistaa... Hiukka suuret luulot on pimulla itsestaan

Vierailija
27.09.2006 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä en tajunnut, kun se sano, että " Jos mä nyt meen tonne miesten makuuhuoneeseen" .. MIKSI SEN PITÄIS MENNÄ SINNE NUKKUMAAN? Onhan niillä tyttöjenkin huone.

Vierailija
2/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


24/7:ssa aina mitä kummallisempia juttuja. Ei tiedä pitäiskö itkee vai nauraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi.

Vierailija
4/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin häntä pelottaa mitä kaki hänelle tekee. Voi tsiisus, mikä lehmä!

Vierailija
5/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. olikos se nyt 11

Vierailija
6/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt laivalla ja siellä työtilanteissa ollut enemmänkin kuin vain yksi pelottava tapaus joka on kyllä saanut miettimään ja pelkäämään. Myös kerran mut on raiskattu. Täytin juuri 19 ja hankkiuduin typerään tilanteeseen joka päättyi surullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan näkee että hän on hyvä tyyppi ja parempi kuin Jenni...YÖKS: Se ei taida tajuta, että kansa todella näkee!! Ja näkee kaiken eli se ei todella ole mikään hyvä tyyppi

Vierailija
8/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi järkyttävää huomata, että ajattelette että raiskausta pelkäävä nainen " ajattelee olevansa muita parempi" . Ette ymmärrä mitään raiskauksesta tai sen yrityksestä ettekä sen psykologiasta, sen paremmin uhrin kuin tekijän kannalta.



Olen ihan äimänä. Taidan lopettaa kokonaan näiden Sorella-juttujen lukemisen, mutta opinpahan tässä jo lisää keskivertosuomalaisesta naisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkäsin monta kuukautta jopa ihmisiä (en päässyt edes kouluun jne)

Vierailija
10/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vaan itkee ja ruikuttaa koko ajan, vaikka ovaty yrittäneet ottaa sitä mukaan juttuihin.



Eli mun viesti ei ainakaan liittynyt mitenkään siihen Mika juttuun. Ja minä olen todellakin sitä mieltä että Mika on tehnyt väärin ja ansaitsi tulla poistetuksi!!!!!!!



t.16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yön tapahtumista mitään. kuvitellaan, että olisi baarista raahannut kotiinsa sen mikan. ja sitten sammunut ennen aktia. jos äijä olis vähä yrittäny virvotella eukkoa jne ja sit sammunu ittekki, ei aamulla olisi nostettu mitään rikosjuttuja.

Vierailija
12/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkee pillittää IHAN koko ajan. Miten voi luokanopettaja käyttäytyä noin lapsellisesti? Koko ajan valittaa, ettei muut leiki hänen kanssaan! Ihan kuin ala-asteelta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sorella on shokissa ja pelkää mikä sitä odottaa talon ulkopuolella. Minua niin säälittää tuo ihminen! : (

Todella toivon, että Jenni lähtee tällä viikolla ja Sorella vasta sitten kun mielipiteet ulkomaailmassa on rauhoittuneet.

Vierailija
14/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyyppi kähmi nukkuvaa naista luvatta, ja se nainen saa vihat niskoilleen. En ole seurannut tätä asiaa juurikaan, joten yllätyin keskustelun saamasta käänteestä.



Tämähän on sitä järkyttävää vanhaa potastaa, että nainen on aina syyllinen kaikkeen, kun seksistä puhutaan, jopa raiskaukseen tai sen yritykseen. Onko Suomen kansa tosiaan näin alamittaista henkisesti?



Tämä naisten sortaminen alkaa jo kouluissa, kun tytöt leimataan joko huoriksi tai pihtareiksi, ja heitä ahdistellaan seksuaalisuudella sekä fyysisesti että henkisesti. Eli jopa aikuiset suomalaiset ovat henkisesti ja moraalisesti 13-vuotiaiden tasolla, järkyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä 24/7 (jos ei vielä jollekin ole tullut selväksi :)) ja kyllä siellä on paljon tilanteita joissa ei voi kun ihmetellä, että hetkinen mitäs tää Sore nyt aikoo.



Huom! Ennen sitä torstaita Sore jo käyttäytyi kummasti/lapsellisesti.

Vierailija
16/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on eukot täällä Mikaan lääpällään,huh,huh!! Ihan sama millanen se eukko on mutta kyllä kertoo tästä yhteiskunnasta paljon että on edelleen naisen vika jos tällasta tapahtuu. Mikään ei siis ole viimeiseen vuosisataan muuttunut:((.

Naisen syy, niinhän se aina on!!! En usko että Mika mikään paha ihminen on tai edes tajusi mitä oli tekemässä mutta älkää nyt väittäkö että se on naisen syy jos tollasta tapahtuu.

Saa taas kaikki puskaraiskaritkin itselleen hyvän tekosyyn. Nainen provosoi, tietty.....

Vierailija
17/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Suuret luulot" ? Mitä ihmeen ääliöitä täällä oikein on? Tiedättekö te mitä pelko on? Pelko ei synny siitä, että on liian suuret luulot itsestään, vaan huonoista kokemuksista. Tässä maailmassa raiskataan ihmisiä vauvoista mummoihin, naisista kaduilla sukulaisten tyttäriin. Pitäisi jo noidenkin faktojen kertoa, että raiskaus/ahdistelu ei ole mikään kohteliaisuus, jonka vain kauniit " saavat" kokea.

Vierailija
18/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä lailla mika olisi voinut pitää juomisensa rajoissa. mitään tollasta ei olisi tapahtunut.

Vierailija
19/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään pidä Sorellasta ja hän käyttäytyy mielestäni usein tosi lapsellisesti, mutta kyllä ottaa päähän tämä että häntä syyllistetään. Korjatkaa mua jos olen väärässä, mutta se eka suudelmahan esim. oli Mikan aloitteesta. Mika siis tunki ensin kätensä Sorellan persvakoon (!!!! aikaansaaden hämmästyneen kauhistuneita ilmeitä Miralta) ja sitten suuteli. Ja vaikkei tämä eka pusu olis ollutkaan, niin todellakaan tuon kohtauksen perusteella Mika ei ole mikään viaton poikaparka, jonka " syöjätär" vietteli.

Vierailija
20/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika julmaa leikkiä ihmisillä. Ottamatta nyt yhtään kantaa siihen että kuka teki ja mitä ja kenen on syy... Kun asia tuli ilmi, piti asianosaisten käsitellä sitä tuolla tv-kameroiden edessä, melkein tuntemattomien ihmisten kanssa. Tapahtunut oli kuitenkin aika inhottava kummallekin osapuolelle eikä kumpikaan päässyt käsittelemään sitä mitenkään normaalilla tavalla. Jokainen reaktio näytetään 24/7 jokaiselle joka vaan haluaa katsoa.



Itse ovat tietysti tuonne menneet ja känninsä vetäneet... mutta nytkin Sorellalla on ihan aidosti hätä ja paha olla ja se on ihmisten suurta hubaa. Tulee vähän Matti Nykänen mieleen.