Meneeköhän kirpparilla kaupaksi käytetyt pyyhkeet? Hyvä kuntoiset?
Kommentit (18)
Minä olen ostanut koiralle kirpputorilta pyyhkeitä.
Samoin aikanaan vauvalle niitä missä on huppu. Vauvanpyyhkeet meni lähes ensimmäisinä taas eteenpäin kun itse myin niitä.
Menee jos ovat merkkitavaraa ja hinta ok. Jollekin marimekon tms pyyhkeelle 2-3 euroa on sopiva. Jos on uusi, niin vitonen. Ellei ole merkkitavaraa niin 20-50snt.
Vierailija kirjoitti:
Tai kaipaavatko eläinsuojelupsijat tms. tällaisia vanhoja tekstiilejä? Voisin lahjoittaa
Lahjoita ne eläinlääkäriasemille tai hoitoloille siellä niille löytyy käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ostanut koiralle kirpputorilta pyyhkeitä.
Samoin aikanaan vauvalle niitä missä on huppu. Vauvanpyyhkeet meni lähes ensimmäisinä taas eteenpäin kun itse myin niitä.
Tämä. Minäkin ostin vauvan huppupyyhkeitä kirpparilta, jos oli hyväkuntoinen ja ei hajuja tai tahroja. Koiralle menee varmasti kans.
Muiden käytettyjä pyyhkeitä tuskin itselleni ostasin, jos ei ole selkeästi vähän käytetty tai laput kiinni. Poikkeuksena esim. keittiöpyyhkeet, jos hyvälaatuisia.
Itse ostan keittiö-ja käsipyyhkeitä. Etsin tietyn värisiä. Ja tietysti hyväkuntoisia.
Tuskin kukaan haluaa käytettyjä pillupyyhkeitä.
Tai no ehkä pervot miehet ja lesbot.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niistä tartu mitään sukupuoli tauteja😬
Sukupuolitauti on yhdyssana. Yhdyssanat opetetaan lapsille jo ala-asteella.
Vierailija kirjoitti:
Tai kaipaavatko eläinsuojelupsijat tms. tällaisia vanhoja tekstiilejä? Voisin lahjoittaa
EI KAIVATA!! Ihan madhottomia puhdistaa kun ihmiset lahjoittavat likaista ja rikkinäistä. Lahjoita rahaa TAI KYSY SUORAAN MITÄ HE KAIPAAVAT LAHJOITUKSENA.
Miksi et käytä itse ap? Vai ollaanko täällä heittämässä ohueksi kuluneita rättejä muiden hävitettäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niistä tartu mitään sukupuoli tauteja😬
Sukupuolitauti on yhdyssana. Yhdyssanat opetetaan lapsille jo ala-asteella.
Ota moloo suuhun