Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnustaako joku, että pelkää autolla ajamista? Olenko ainoa, joka ajaa nekin kurkussa kädet täristen. Tosi turvallista...

Vierailija
06.09.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras kaupunki, talvi liukkaat, ahdas parkkipaikka, moottoritielle liittyminen tai kehälle (turhan lyhyt liittymäkaista joissain kohdin).



Mä en oo koskaan kolaroinut tai edes kolhinut autoa. Aina on kaikki mennyt hyvin. Läheltä piti tilanteita on tietty joskus ollut, mutta ei nekään ole kaikki musta itsestäni johtuneet. Pääsääntöisesti kaikki on aina mennyt hyvin, ja tykkään, jopa nautin autolla ajosta. Silti tietyt tilanteet saattaa jännittää. Toisaalta kun se on sellaista tervettä jännittämistä, niin pidän sitä ihan hyvänä asiana, pysyypähän sitten valppaana, esim. siellä vieraassa kaupungissa.

Vierailija
2/3 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin aikoinaan kuorma-autokortin ja sen saatuani köröttelin vähän kuplavogella. Ajotaito jäi vähän alkutekijöihin kun tapasin siippani ja hän siirtyi automaattisesti puikkoihin.



Vasta tänä kesänä uskaltauduin taas yli 10 vuoden tauon jälkeen ratin taakse. auttoi että alla oli nyt automaattivaihteinen- ja turvallisen isokoppainen jeeppi, josta suuresti pidän. Ahvenanmaan rauhallisia mökkiteitä oli tosi superihanaa päryytellä, hitaasti vielä tosin.



En vieläkään ajaisi täällä kotiseudulla, suur-Helsingin vilkkailla teillä. Vois polle lähteä käsistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkihalleihin en aja enkä tee myöskään taskuparkkeerausta. Pelkään ajaa jyrkkiä ylämäkiä liukkailla keleillä.