Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä vihaan vihaan vihaan miehiä.
02.05.2006 |
niistä ei ole kuin harmia. Miks miehet on NIIN kusipäitä. Tekee kaikkee paskaa naisilleen ja lapsilleen.......
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuin törmäisi vanhaan hyvään ystävään ;)
Ole ystävä itsellesi, siten voit löytää myös miehen ystäväksi!
No jos sellainen " kunnon" mies vielä löytyy, niin otan vastaan. ap
Varsinkin oma mies on ihan paras, lapsistani tulee ihania miehiä!! :D
Alue: Aihe vapaa
Mutta olen edellen samaa mieltä. ap