Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen haluttomuus

Vierailija
28.05.2006 |

Ongelma on siis tämä:

Tulin raskaaksi ja sen jälkeen mies ei ole enää halunnut seksiä.

Ei osaa perustella asiaa, siis haluttomuuttaan millään lailla. Seksi loppui kuin seinään plussatestin tehtyäni. Kertaakaan emme ole harrastaneet seksiä sen jälkeen, kohta 7 viikkoon!

Normaalisti mieheni haluaa melkein joka päivä.

Minulla olisi haluja. Ihan hirveät halut onkin! Kamalaa kun ei saa seksiä =/



Osaatteko sanoa tähän yhtään mitään...? Itseäni häiritsee todella tämä tilanne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme harrastaneet seksiä n.6kk!!! ja takana taisi olla pelko että vahingoittaisi vauvaa niin ihmeeltä kuin se nyky aikana kuulostaa... keskustele miehesi kanssa asiasta!ehkäse " ongelma" siitä sit lutviutuu...

Vierailija
2/4 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota voi kestää vielä vaikka kuinka monta kuukautta, joten suosittelen että perehdyt itsesaastutuksen saloihin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ongelma on siinä, ettei hän ole itsekään tietoinen mihin ne halut katosi!

olen jo yrittänyt hieman varovaisesti puhella.. mutta ei ainakaan ole sanonut syyksi tuota että pelkäisi satuttavansa vauvaa.



Toivottavasti miehen halut palaa pian!



..niin.. olen jo " tutustunut" sormiini jo ihan tarpeeksi ;) tekisi jo mieli miestäkin välillä!



ap

Vierailija
4/4 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä suoraan, miksi hän ei ole halunnut minua enää plussatestin jälkeen.

Mies vastasi että Miksikäs sitä nyt enää panemaan kun siemenet on jo sisällä?

Siis häh??? Ja vielä häh??

Häkellyin niin, etten osannut sanoa enää oikein mitään.



ap ihmeissään ja kummissaan.