Lue keskustelun säännöt.
pääseekö ja paljonko maksaa terveyskeskusen kautta psykologin vastaanotto?
27.05.2006 |
Asun isossa kaupungissa. Olen pitkään pohtinut näitä mieltäni painavia juttuja enkä yksin pääse niistä mihinkään. Missä olette käyneet, onko auttanut ja onko tullut kalliiksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
muutakuin lääkkeet maksoi. Olen saanut hyvän avun. lääkäri oli ihanan ja sain myös hyvän terapeutin. Jossain terveyskeskuksissa on psykologikin kyllä.