Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääseekö ja paljonko maksaa terveyskeskusen kautta psykologin vastaanotto?

Vierailija
27.05.2006 |

Asun isossa kaupungissa. Olen pitkään pohtinut näitä mieltäni painavia juttuja enkä yksin pääse niistä mihinkään. Missä olette käyneet, onko auttanut ja onko tullut kalliiksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakuin lääkkeet maksoi. Olen saanut hyvän avun. lääkäri oli ihanan ja sain myös hyvän terapeutin. Jossain terveyskeskuksissa on psykologikin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän