Lue keskustelun säännöt.
Ehtiikö tulla muistutusta, jos maksan puhelinlaskun 7pv myöhässä? ev
Kommentit (4)
Olen pyytänyt lykkäystä aiemminkin, joten en kehtaisi nyt. Puhelinlaskussa on eräpäivä aina n. viikkoa ennen kun saan rahaa :( ja vaikea säästää edellisistä kun minimi-kotihoidontuki menee aina muutamassa päivässä.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
viikon päähän? Kannattaa ainakin kysyä niin ei joka kuukausi tarvisi miettiä samaa ja maksella myöhästymiskorkoja.
Pitääkin kysyä. Mulla on Elisan paketti -liittymä, en tiedä onnistuuko?
ap
ja pyytäisit " lykkäystä" eräpäivälle. Niin ainakin varmistaisit, että ei tule ylimääräistä maksettavaksi.