Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko kaavinnasta sairaslomaa???
27.04.2006 |
Olen melko varma tuulimunasta, rv nyt 12 ja np-ultra huomenna .
Jos näin kävisi pääsenkö seuraavana päivänä jo töihin, en haluaisi työnantajan tietävän .
Kommentit (3)
mutta viikko määrättiin ja tarpeen oli. Oli vaikea kohdunsuun avaus ja jälkikäteen vielä pahat supistelut. Viet vain töihin sairaslomatodistuksen. Siinä on vain koodi ja pomollasi ei ole laillista oikeutta urkkia mitä koodi tarkoittaa. Mutise jotain naistenvaivoista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta tulikin kolme viikkkoa kun puudutus epäonnistui