Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eilinen tanssi tähtien kanssa
06.03.2006 |
Minusta oli todella hyvä ohjelma. parhaat juontajat ja hyvät tanssijat. paras oli nro. 7 pari!!!
Kommentit (2)
olin vähän ennakkoluuloinen. Olin yllättynyt Katja Kannonlahden tanssitaidoista, oli tosi hyvin oppinut. Jone Nikula oli todellakin lähes aristokraattinen, kuten joku tuomaireistakin sanoi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta juontaja Ella ei mielestäni onnistunut. Jännittynyt vai mikä, mutta ei ollut luonteva.