Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaamos is here. Haluan vain syödä ja nukkua.

Vierailija
18.10.2019 |

Taas alkaa tämä perkeleellinen pimeä ja valoton kausi. Jaksaa juuri ja juuri käydä töissä (ei oikein sitäkään) ja loppuaika menee netissä roikkuen, vararengasta syömällä keräännyttäen ja nukkuen. Mahtavaa elämää kerrassaan. Muilla samoja fiiliksiä?

Onneksi ei ole lapsia tai lemmikkejä. Hyvä kun jaksaa itsensä kammeta liikkeelle muutamaksi tunniksi päivittäin. Tuntuu, että tämä syyskuusta huhtikuulle kestävä lamaannus vain voimistuu ikävuosien myötä.

Saisipa painua talviunille kuten karhut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, minulla alkaa lokakuussa.

Vierailija
2/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samaa puhuttiin tänään töissä. Tää jatkuva pimee on perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää alkaa lokakuussa, kestää jouluun. Sit alkaa tappelu pakkasta vastaan.

Vierailija
4/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bring it on kaamos. Itse en tee mitään muuta kuin käy töissä tänä pimeänä aikana.

Vierailija
5/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kärsiny tästä parikymppisestä asti. Ihan kamalaa olla monta kuukautta koomassa. Oon miettiny pitäiskö luovuttaa ja käydä hakemassa lekurilta lääkkeet kaamosajaksi. Kirkasvaloa oon ottanu tuosta 20v iästä asti mutta se ei oo ikinä täysin auttanu oireisiin.

Vierailija
6/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

We have Black Friday in Finland. It's from October to March.😫

Vierailija
7/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa, mun lapsi sanoo, et vuoden parasta aikaa. Saa polttaa kynttilöitä ja jouluvaloja, ja hyggeillä himassa. Se on ihan kreisi mimmi!

Vierailija
8/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Witsit kun sais duunin jostain lämpimästä...tai lottovoiton, muuttaisin heti pois täältä, f.emakot muutenkin jo pilanneet Suomen.

Vierailija
9/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu entistä pahemmalta kun lopetti alkon käytön. Ennen oli ainakin hetkittäisiä ilonpilkahduksia pimeyteen kun kallisteli kuppia kivassa porukassa ja vietti hauskoja iltoja baarissa.

Vierailija
10/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median luomasta harhasta te kärsitte.

Vierailija
11/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pitäisi olla optio, että voisi pienen kansalaispalkan turvin jäädä kaamoskaudeksi lepäämään neljän seinän sisälle.

Vierailija
12/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kotona paljon valoja päälle. Nuku hyvin, ota päikkäreitä. Vältä turhaa syömistä koska se pahentaa kaamosmasista. Juo paljon lämmintä teetä. Se piristää, muttei lihota.

Mullekin iski kaamosmasennus kun olin kipeenä ja kaikki oli aivan perseestä. Joka puolella kylmää, märkää, pimeää ja kurkkua vihloo. Onneksi pääsin siitä yli.

Vierailija
13/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa pitäisi olla optio, että voisi pienen kansalaispalkan turvin jäädä kaamoskaudeksi lepäämään neljän seinän sisälle.

Tai työelämään vuoromalli vuodenaikoihin: kevätvuoro maalis-kesäkuu, syksyvuoro heinä-lokakuu, talvivuoro marras-helmikuu. Näin pimein aika kohdalle vain kerran kolmessa vuodessa ja voisi halutessaan vain nukkua ne kotisohvalla tai lähteä etelään valohoitoon.

Vierailija
14/15 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai työelämään vuoromalli vuodenaikoihin: kevätvuoro maalis-kesäkuu, syksyvuoro heinä-lokakuu, talvivuoro marras-helmikuu. Näin pimein aika kohdalle vain kerran kolmessa vuodessa ja voisi halutessaan vain nukkua ne kotisohvalla tai lähteä etelään valohoitoon.

Vähän luulisin että kansakunnan terveys ottaisi ison harppauksen eteenpäin, jos työelämässä olisi mahdollisuus tehdä vuoden työtunnit halutessaan 8kk aikana ja pitää loput 4kk vapaata. Näin kaamosmasentujilla ja talveen hajoavilla olisi OIKEASTI MAHDOLLISUUS lähteä etelään lämpöön niin halutessaan nykyisen haaveilun sijasta, vailla pelkoa babylonin ja shitsteemin rattailta putoamisesta.

Vierailija
15/15 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset, pimeä nielaisee tullessaan elämänhalunkin. Tänä vuonna tsemppaan kaamoksen yli. Salijäsenyys ja personal trainer on hommattuna ja ensimmäinen käynti tulevalla viikolla. Kotiin hommasin helkkaristi imeliä tunnelmavaloja, pari uutta vilttiä ja jäätävästi vitamiineja. Tiedän että seuraavat 3kk tulevat olemaan ahterista, mutta pidän huolen siitä että ovat ainakin vähemmäm ahterista kuin aikaisempina vuosina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme