Lue keskustelun säännöt.
Mikä hemmetti nyt on kun viestit tuplaantuvat tai triplaantuvat koko ajan!
03.03.2006 |
Vaikka ei painaisi kuin yhden kerran ok:ta. Näyttää vaivaavan muitakin...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla