Lue keskustelun säännöt.
Pohjois-Kymenlaakso, julkisella IUI, missä mahdollista?
18.02.2006 |
Miten kymenlaaksolaiset olette päässeet julkiselle puolelle lapsettomuustutkimuksiin / kevyisiin hoitoihin, kun Kuusaalla sanottiin, että heillä ei hoitoja tehdä, yksityiselle vaan suoraan?! Eihän se nyt voi olla niin, että pienellä paikkakunnalla asuvilla ei ole lainkaan mahiksia julkisen puolen tutkimuksiin/hoitoihin? Kotkaanko pitäisi soitella sairaalaan vai?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
up